Pole jakkoliv úrodné, přece bez obdělání úrodu přinášet nemůže.
M.T. Cicero

Zápisky z 3. dne - 30.4.2006

1. října 2007 v 18:14 | tartaruga |  Francie - Paříž - 2006
Zápisky z 3. dne 30.4. 2006
Tato noc v hotelu byla poslední. Ráno jsme odjížděli už ve tři čtvrtě na osm. Úplně první jsme jeli na Eiffelovku, na kterou jsme byli všichni natěšení. Již v autobuse jsme se dohodli, že náš 23 šílenců půjde do druhého patra pěšky. To bylo 700 schodů. A z druhého patra jsme pak jeli výtahem až do třetího patra, odkud jsme si prohlídli celou Paříž v celé své kráse. Zbytek skupiny jel až do třetího patra výtahem.
Po prohlídce Eiffelovky jsme šli pěšky okolo Vysoké vojenské školy do Invalidovny. Kde je pohřben Napoleon Bonaparte. Jelikož, když jsme byli v Invalidovně, pršelo, šli jsme do expozic vojenského muzea. Tam byli k vidění různé makety hradů, měst, pevností a bitev. Odtud jsme šli do přístaviště, kde jsme absolvovali hodinovou projížďku lodí Seině. Šli jsme také přes most Alexandra III. Na lodi, jsme mohli vidět Eiffelovku, museum D´Orsay, Notre Dame, sochu svobody a jiné. Po projížďce lodí jsme čekali na autobus, aby pro nás dojel a my bychom navštívili poslední památku z našeho zájezdu, a tím byl Sacré Coeur (Sakr kér). Autobus nás vyložil na Moulin Rouge. Odtud jsme šli k paláci Sacré Coerur. Tam jsme měli rozchod na dokoupení suvenýrů a prohlídku paláce. V půl desáté večer pro nás přijel autobus a vyrazili jsme směrem k domovu. Všichni zmožený, unavený jsme se těšili na to až si v autobuse sedneme a usneme. Ale v půl jedné v noci nás autobus na pokyn průvodce dovezl do Remeše, abychom se podívali na Remešskou katedrálu, kde byli korunováni slavní králové, císaři. Celou katedrálu jsme obešli a hurá zpět do autobusu a znova usnout. Kolem půl druhé odpoledne jsme dorazili do Benešova.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.